Arkadaş oyun satış bayiliği almak istiyor. Bunun için int. kafe şartı aranıyor genelde. Ama bir webmaster forumunda olduğunu unutmuş herhal

. Bayiliği verenler biz webmasterlar zaten

.

eminim siz vermiyorsunuzdur direk oyun yapımcılarına muracat edicem ama onlarda cafe istiolar