Şartlarınızı sadece kendinize göre değerlendiriyorsunuz sanki.
Şunu yapmayın bunu etmeyin.
Şu şekilde olun
ben böyleyim şöyleyim v.s

Sizce biraz daha ılımlı yaklaşamazmısınız ?

Başlığa bakarak çalışmak isteyecektim fakat konunu içeriği çok itici geldi açıkcası