Baydı artık bu gangnam style muhabbetleri ya..Birşeyin b.kunu çıkarana kadar didikleriz zaten..Dinle şarkını yürü geç gitsin..Biri çıkar yamyam style söyler,öbürü çıkar soytarı gibi dans eder,öbürü türk versiyonunu hazırlar.Nette hangi sayayı incelesem bir yerlerinden mutlaka gangnam çıkıyor.Usandık valla..