fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yap tabi hocam,ertesi gün neden bunlar kullanıyor bişey olmuyorda ben kullanınca banlanıyorum diye bi konu daha açarsın
bunu haksızlık olarak görüyorum varsa böyle birşey söylesinler bizde yapalım .s