bende yaptım kıza site

resmini koydum şiir ekledim

) tabii ona söylemedim

) sonra ayrıldık..kız adını google da aratırken bulmuş..sevgilisine söylemiş..çocuk beni aradı
kapalt len o siteyi dedi..bende ancak o kızı unutursam kapatırım dedim..hatta arada bi siteye bakın unutmuşum mu diye..dedim

hala kapatmadım
not:kapalt kelimesini bilerek yazdım..çocuk 5 kez kapalt dedi..kız bu gerizekalıda ne bulduysa