bende yaptım kıza site resmini koydum şiir ekledim ) tabii ona söylemedim) sonra ayrıldık..kız adını google da aratırken bulmuş..sevgilisine söylemiş..çocuk beni aradı kapalt len o siteyi dedi..Bende ancak o kızı unutursam kapatırım dedim..hatta arada bi siteye bakın unutmuşum mu diye..dedim hala kapatmadım

Not:Kapalt kelimesini bilerek yazdım..çocuk 5 kez kapalt dedi..kız bu gerizekalıda ne bulduysa