Merhaba r10.net sakinleri..

Uzun süredir hatta 1,5 yılı aşkın süredir EksenBilisim İbrahim Bey ile çalışıyorum.. Az süre önce ondan bir dedicadet daha aldım r10 üzerinden.

Eksenbilisim.com.tr ve Eksenbilisim.net.tr

Hayatımda burası kadar ilgili,müşteriyi anlayan firma görmedim.
  • Ödeme geç yaptım anlayış ile karşıladı
  • Ödeme yapamadığım günler oldu anlayış ile karşıladılar
  • Sabah akşam hatta gece bile telefon ile destek aldım
  • Sunucularımda bir türlü kesinti olmadı çok teşekkürler
  • Saldırı gibi bir şey yaşamadım
  • ve dahası..

İbrahim bey'e ve ekibine teşekkürlerimi sunarım sizinle bir buçuk yıl daha çalışmak dilekleriyle..