vDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 tane vps satıyorsun 20 liradan satıcağını 34 liraya satarsın lisans ücretinide katarsın.Virtuozzo kalitesini sağlamak istiyorsan bunu yapmak zorundasın yada kendin illegal yolu seçerek güncellemelerden mahrum kalırsın.
Evet tabikide mantıklı.Örnek olarak Netinternet Osman beyin kendisine sorabilirsiniz lisans ücreti ödeyerek ve lisanslı olarak vps satışlarında kar yapıyormu yapmıyormu öğrenebilirsiniz.Oda kar yapıyor bunada emin olarabilirsiniz.
1 İncisi Virtuozzo Çok Çok Kaliteli Değildir Sata Diskler Sıkıntı Yapar vb..

2 incisi En Kötü 400 TL Sunucu 280 TL Koysak 680 TL Eder dedigin gibi

35 satarsak biz kazanmıyoruz hayrına yapmış oluruz Bu işi ni.net bizim gibileri

karşılaştırman hoş degil ve ayıp onlar datacenter biz host satan 100 200

müsterisı olan firmalarız onlar 5 bin üzerinden müsteri olan firma bunu 5 bin

vurdunmu sunucu başı 20-30 TL çok büyük paralar kazanırsın ayrıca osman bey

Virtuozzo kullanmıyor vmware esxi kullanıyor bende vmware esxi kullanıyoırum

lisanslı enterpise ama destegi olmayan sürekli Sıkıntı Çıkaran sadece kar gütme amaçlı

olan bir yazılımı kusura bakma ama 280 tl kimse vermezki Aynısı Plesk işinde Geçerli plesk aylık lisans

ücreti olan (limitsiz domain) 85 tl kimse vermiyor herkes ortak kullanıyor aynı Virtuozzo oldugu gibi

daha 19 yaşında toysun biraz git piyasayı gez dolaş kim nedir ne yapar diye bir

ni.net.tr duymuş onu söyliyorsun ayrıca osman bey openvz kullanıyor linuxlarda

ki oda free dir windowslarda esxi kullanıyor bu işi bilmedigin açıkca çok belli

kesinlikle Virtuozzo daha hayatında kurmuş kullanmış değilsindir

Virtuozzo 4 sene kullanmış biri olarak Virtuozzo senden çok daha iyi bilirim

sen eğer avukat olma gibi amacın varsa önce R10 Satiş Yapan Ciddi Firmalar Dahil Plesk keylerini ortak

kullanıyor git onlara yaz burara yazıcağına ayrıca şuanda

ruslar Virtuozzo kırmak üzere kırdığından nasılsa herkesin eline geçecek merak

etme sende gider bizi dava edersin çocuk

bence siz gitin burala yazcagınıza paralles avukatı olun