Bazı sertifikalı reklam ajansları malisef TBM yi yüksek tutuyor.. Maksatları nedir bilemem? Lakin akla ilk gelen müşteriden malum her kampanya bedelinden komisyon aldıkları için örnek: haftalık bütçe 500 tl ise bunu daha çabuk bitirmenin yolu TBM yüksek tutmak...

Seminerde google abiler ve ablalar yok siz 5 lira yazın TBM neyse o kadar bütceden düşer deselerde hiç inanmadım... Sertifikalı olupda müşterisine karşı dürüst olmayanlarıda doğrusu kınıyorum...