20 tane vps satcan 280 tl ödeme yapcan ? mantıklımı ?
trial lisansları 4-5 kişi ortak kullandık ve çalıştırki aynısı plesk 10. ve plesk 11 işinde geçerli nasıl plesk 10 ve 11 keyleri ortak kullanıyoruz r10 bir çok kişi virtuazzo işinde aynısı ortak kullanımın bir zararı veya ilegali olmaz eger sizin paranız çoksa o zaman gitin kendiniz alın dagıtın millet belki o zaman bizim dualarımız alırsınız bolca sevap işlersin okey
20 tane vps satıyorsun 20 liradan satıcağını 34 liraya satarsın lisans ücretinide katarsın.Virtuozzo kalitesini sağlamak istiyorsan bunu yapmak zorundasın yada kendin illegal yolu seçerek güncellemelerden mahrum kalırsın.
Evet tabikide mantıklı.Örnek olarak
Netinternet Osman beyin kendisine sorabilirsiniz lisans ücreti ödeyerek ve lisanslı olarak vps satışlarında kar yapıyormu yapmıyormu öğrenebilirsiniz.Oda kar yapıyor bunada emin olarabilirsiniz.