Kusura bakmayın bizim vds/vps hizmetimiz yok siz dislike'ı başka forumlarda bizi arayıp verin WHT'de var örneğin. Ben sadece bütçesi lisans a yetmeyen gençlere yol gösterdim parellels firması babamızın oğlunun değil gavurun firması bu kullanıcaklardan ha 3 kazanmış ha kazanmamış sanki umurlarında. Yıllarca 1 ay süreli hep dağıtıp milleti alıştırdılar, firma politikaları yanlış olana bu kadarı az bile. Ondan virtuozzo lisans yerine ya dediğimi yapın yada esx 5.0 ile yola devam edin derim. Türkün Türkden başka dostu yoktur.
Siz ama amerikansanız o zaman ayrı, akrabanız olabilir parallels firması ve Türklerin para harcaması hoşunuza da gidiyor olabilir. Burası ama Türk forumu ve ben her zaman bu forumda son kullanıcı ve gençlerin arkasındayım üstad.
Sana ben
Dislike butonu oluşturdum beni ve firmamı cia e ihbar edebilirsiniz.
whmcs babanın oğlununmu marez kullanan buldunmu bas bar bağiriyorsun