Aslinda buna nitelikli dolandırıcılık denilemez devletin gözyumduğu bi imkan diyelim. Zira misal 100.bin TL paraniz var . bunu tc bnaksına vadesiz mevcuatta tutarsaniz devlet sizden vergi aliyor ama bunu baska ülke bankasına yatirirsaniz ve ihtiyaciniz durumunda ordaki parayi teminet gösterip buran cook düüşük miktar (masraf) faiz ödeyip paranizi kullanabiliyorsunuz ve vergi ödemiyorsunuz. Yani sonucta isimtescil seçme sansi ödemiş ayrıca aradaki fark isimtescil in farkı değil sanırım KDV. KDV de bireyin faturasıdır.