kaankaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar, şuan Bilgisayar Programcılığı 2. sınıf öğrencisiyim.
Yeniden YGS'ye girmek istiyorum. Kitap olarak önerilerinizi alabilir miyim?
Ayrıca DGS'ye girmeliyim sizce yoksa YGS - LYS mi denemeliyim. Gidebileceğim bölümler hakkında bilgi verirseniz sevinirim, teşekkürler.
Dgs'ye girsen ne olacakki 1 sınıftan yine başlatıyorlar.Onun yerine derslerini ver.Sonra bizim gibi aöf 3 sınıfa kayıt ol. 2 senede okulu bitir.Çift diploma sahibi ol .Aynı zamanda4 yıllık bitirmiş olursun.Ardından ales sınavlarına çalış.Birde yüksek lisans yap tamamdır.

Şimdi bakalım. öbür türlü baksaydık 4 yıllık okuyacaktın.Benim dediğim gibi yaparsan myo diploması+4 yıllık anadolu ünv diploması+ 2-3 yıl okuyarakta yüksek lisans bitirmiş olacaksın

3 diploma sunuyorum sana Bu fırsatı kaçırma derim.