Byte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçenlerde alışveriş yapmak istemiştim firmanızdan. Fakat yetkilileriniz tarafından ne sitenizde ne messengerda ilgilenen bulamadım anca kendi yazdıgımı okuyup durdum okadar. Yetkililerin yaklaşımı bence hiç hoş değildi, iyi işler.
Arkadaşa katılıyorum.Kaç kere msnden yazdım bende arkadaş gibi kendi yazdığımı okudum.