alışveriş yapacaklar buna dikkat etmeli bencede
Eğer aldığı şeyi faturalandırmak istemeyen bir kişi için önemli olmadığını düşünüyorum. Çünkü vergi isimtescil'den değil kullanıcıdan çıkmaktadır ve dolayısıyla kullanıcı en cazip gelen fiyatlandırmayı seçmektedir.