Merhaba arkadaşlar, şuan Bilgisayar Programcılığı 2. sınıf öğrencisiyim.
Yeniden YGS'ye girmek istiyorum. Kitap olarak önerilerinizi alabilir miyim?
Ayrıca DGS'ye girmeliyim sizce yoksa YGS - LYS mi denemeliyim. Gidebileceğim bölümler hakkında bilgi verirseniz sevinirim, teşekkürler.