2 farklı kişi yok. bu mail adreslerini bir kişi alabiliyor zaten. Siz şuan bu iki maili farklı girişleri var. ve farklı insanlar mı kullanıyor diyorsun?
nasıl anlatayım...
ad.soyad@gmail.com u BEN KULLANIYORUM.
adsoyad@gmail.com u BAŞKASI KULLANIYOR.
ve işin kötüsü
adsoyad@gmail.com un emailleri BANADA GELİYOR.