kuleli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 farklı kişi yok. bu mail adreslerini bir kişi alabiliyor zaten. Siz şuan bu iki maili farklı girişleri var. ve farklı insanlar mı kullanıyor diyorsun?
nasıl anlatayım...

ad.soyad@gmail.com u BEN KULLANIYORUM.

adsoyad@gmail.com u BAŞKASI KULLANIYOR.

ve işin kötüsü adsoyad@gmail.com un emailleri BANADA GELİYOR.