25 tl fiyat verilmiş halen indirim deniyor bu domain piyasası ne kadar öldü böyle.reg fiyatına neredeyse domain almazsınız domain satıcısı olsa 300-500 tl fiyat çekse anında alırsınız neden kullanıcıdan satılmıyor bu domainlerde domain işi yapan kişilerin yüksek fiyat verip satmasınla satılıyor hiç anlamıyorum Pahalıya almak hoşuna gidiyor herhalde insanların.