geçenlerde alışveriş yapmak istemiştim firmanızdan. Fakat yetkilileriniz tarafından ne sitenizde ne messengerda ilgilenen bulamadım anca kendi yazdıgımı okuyup durdum okadar. Yetkililerin yaklaşımı bence hiç hoş değildi, iyi işler.