Hesapların hepsi KKTC üzerinde, dolayısıyla ödemeler KKTC hesaplarına yattığı için vergilendirme olmuyor ancak ödeme sırasında Ödeme Kapısını Türkiye seçerseniz Türkiye üzerinden vergilendiriliyor ve fatura kesiliyor.
alışveriş yapacaklar buna dikkat etmeli bencede