ByKuzey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sorsan şimdi bütün filescilere biz yazdık diyecekler ne yalan söylüyüm inanmıyorum. bir putty script yazdılar aynı herşeyi o filesçi ben yazdım diyeri yok ben yazdım diyor . ama kendinizde birşeyler katsaydınız yeni şeyler daha iyi olurdu. ben 5-6 ay önce bıraktım bu işi çok çektim server satıcılarından şimdi sadece metin2 oynuyorum daha zevkli oluyor. neyse hayırlı satışlar.
Ne istiyorsun söyle team açıp istediğini yapayım ? Filesi 20 ch'ye çekim başlangıç maplerini değişeyim gözünün önünde istediğin questi yazayım. Safa'nın dediği gibi filesteki questler her fileste olan questler değil hepsini tek tek elden geçirdim düzenledim ve kendi yazdıklarımızı ekledik. Filesi alan arkadaşlar biliyor zaten



tufangaming adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hazır mı v2 beklemedeyim )
Fileste son çalışmalar yapılıyor bu hafta sonu satışı başlayacak. v1.5 alan arkadaşlar satış başladığında öm atsın v2 kurulumu için (isteğe bağlı)