hocam

sorsan şimdi bütün filescilere biz yazdık diyecekler ne yalan söylüyüm inanmıyorum. bir putty script yazdılar aynı herşeyi o filesçi ben yazdım diyeri yok ben yazdım diyor

. ama kendinizde birşeyler katsaydınız yeni şeyler daha iyi olurdu. ben 5-6 ay önce bıraktım bu işi çok çektim server satıcılarından şimdi sadece metin2 oynuyorum

daha zevkli oluyor. neyse hayırlı satışlar.
Hocam zaten biz kendimiz kattık burdaki çoğu şeyi burda çoğu kişi ekleyemez bizim kendimizin kattığı çok şey var buraya
burdaki %99 kendimiz ekledik kendimiz çevirdik
buglu olan catacomb , kristal oda , ice run kendimiz düzelttik bundan önce çoğu 3yol savaşı çalışmıyordu düzelttik
örümcek zindanı 3.kat questini , hapis sistemini , pokemonları ,başarı sistemi , kale savaşı , arena , 3yol puanlama sistemini hepsini , gelişmiş çoklu npcyi [daha önce yazanlar olabilir ama tamamını kendim yazdım] biz yazdık bunları.Gelişmiş pet sistemi yaklaşık 750 satırı , item eventi , binek geliştirme sistemini , efsun sistemini biz çevirdik kostüm sistemine yeni zırhlar ekledik çoğu zırh ekli değildi , enerji sisteminde bug vardı düzelttik , trde ilk yeni saç stillerini biz ekledik.
hala kalkıp bize yeni birşeyler katsaydınız diyorsanız orası sizin sorununuz
Not : Yazım hatam varsa affola