hocam sorsan şimdi bütün filescilere biz yazdık diyecekler ne yalan söylüyüm inanmıyorum. bir putty script yazdılar aynı herşeyi o filesçi ben yazdım diyeri yok ben yazdım diyor . ama kendinizde birşeyler katsaydınız yeni şeyler daha iyi olurdu. ben 5-6 ay önce bıraktım bu işi çok çektim server satıcılarından şimdi sadece metin2 oynuyorum daha zevkli oluyor. neyse hayırlı satışlar.