Aynen işte 142.9 MB ram kullanıyor bu makine
ben hizmet aldığım yerin bir güzelliği diye düşündüm ve diğer firmaya baya saydırdım. çünkü 756 mb rami olan makinada daha hiç site yok 400mb ram yiyor. Bak dedim yapan yapmış dedim bu ülkemizin güzide firmasındaki VPS gösterdim.
Oda bana böyle bir tekniğin olamıyacağını ne VDS NE VPS mutlaka pleskin belli bir miktar ram yiyeceğini söyledi.
Eğer bu ram'i bu vps kullanmıyorsa nasıl bir sanal makinadır bu.
Firmadan şöyle bir cevap geldi:
Virtuozzo sistemlerde bulunan plesk paneli vps optimized çalışmaktadır ve os template (işletim sistemi) Parallels tarafından optimize edilmektedir. Belirtilen ram kullanımı vps yük altında olmadığı için normaldir.
Yani eğer böyle ise kusura bakmasın ama r10'da kimseden VPS almam demek ki 1gb ram alabilirim ve plesk filan hiç dert etmem. Gerçi ben hala tatmin olamadım ama?