Merhaba,

Öncelikle inşallah doğru yere açtım ve lütfen önemseyp cvp yazmanızı rica edeceğim.


Türkiye'nin önde gelen bir dc Plesk VPS makinem var. İsim vermiyorum çünkü önce durumu çözmem lazım. Nerede VPS alırsam alayım bu 1gb ram var ise 300mb kadarını hep plesk harcar ve geriye 700mb ram kalır ama sözü geçen makinemde 1gb ram aynen duruyor. Çünkü 2-3 tane iş olsun diye duran sitem var o kadar onlarda 150mb ancak ram yiyor apache olsun mysql olsun ancak bu kadar yiyor.

Eee öyle ise plesk nerede ve ben neden bu ram miktarı düşmüyor. Çünkü başka bir firmaya soruduğum zaman olmaz öyle şey dediler arada kaldım.

Ben bu siteden kaç tane VPS aldım hep 300-400mb plesk kullandı. Burada söz konusu olan değişiklik nedir sizce