alico adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Malesef ücreti peşin almaktayım neticede mevcut konumuzda bugüne kadar sorun yaşayan kimse olmamıştır aksine % 90 oranında ban açtırarak sanırım güven olayınıda sağlamış oluyoruz . Konumuz güncel arkadaşlar .
Para problem değil arkadaşım ödeme kolay. Ama açamazsak ne olacak ondan diyorum. Yoksa referanslarına lafım yok