cArsi12bjk1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen önce seviyeni düzelt öyle nickimi kullan.

Selçuk İnan geçen yıl parladı diyen arkadaşlar.
Fenerbahçe'nin nasıl peşinde koştuğunu unuttular herhalde. Bunu diyen arkadaşlar fenerli yalnız o yüzden diyorum.
O adam geçen yıl parlamadı. Manisaspor'dan beri yükselişte ve beğenilen bir futbolcuydu.
Emre'den iyi futbolcu demiyorum üstüne basarak diyorum üstteki yorumlarda da dedim.
34 yaşında ki bir Emre'den 27 yaşında ki bir Selçuk daha iyi ve daha verimli diyorum.
Burda gelip boşa post atıyosunuz. Ama bak açık açık diyorum. Selçuk İnan Meireles'ten daha iyi. Adam bir maç var bir maç yok. İstikrarsız bir adam Meireles ve pas özürlüsü kendisi.
Öncelikle Emre 34 değil 32 yaşında. Ve senin mantığına göre 32 yaşındaki bir Xavi yerine 27 yaşındaki Selçuk daha iyi.

Üslubumda sıkıntı yok. Saygı çerçevesi içinde yazıyorum mesajlarımı.

Alıntı
Aziz Yıldırım: Selçuk'la ilgilendik. Devre arasında mukavele yapalım dediler. Kabul etmedik. Trabzonlular bilsin. Sezon sonu konuştuk, Galatasaray'a söz verdim dedi. Hayırlı olsun Galatasaray'a.


--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:57:45 -->-> Daha önceki mesaj 21:50:42 --

Pas özürlü dediğin adamın kariyeri > Liverpool, Chelsea | Portekiz Milli Takımı İlk 11 Oyuncusu

Porto
Primeira Liga: 2005-06, 2006-07, 2007-08 ve 2008-09
Portekiz Kupası: 2005-06, 2008-09 ve 2009-10
Portekiz Süper Kupası: 2006, 2009 ve 2010
Kıtalararası Kupa: 2004

Chelsea
FA Cup: 2012
UEFA Şampiyonlar Ligi: 2012

Kişisel
Premier League Ayın Futbolcusu: Şubat 2011
Premier League Yılın Futbolcusu: 2010-11

Bunları yazarken ben utandım ya. Harbi komiksin