Bekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaynak: Fanatik

Doğru bile olsa "Bu forma kutsaldır sakatım diye oynamamak yok" diyen adama it diyen biri var konuda. Madem bu arkadaş ceza almıyor bende her hafta söveyim diğer futbolculara.

Selçuk konusuna değinmeyeceğim. Fakat cArsi12bjk1 nickli arkadaşı pek kaale almayın. Geçen gün Selçuk Mei'den daha iyi falan diyordu bir başka konuda
Sen önce seviyeni düzelt öyle nickimi kullan.

Selçuk İnan geçen yıl parladı diyen arkadaşlar.
Fenerbahçe'nin nasıl peşinde koştuğunu unuttular herhalde. Bunu diyen arkadaşlar fenerli yalnız o yüzden diyorum.
O adam geçen yıl parlamadı. Manisaspor'dan beri yükselişte ve beğenilen bir futbolcuydu.
Emre'den iyi futbolcu demiyorum üstüne basarak diyorum üstteki yorumlarda da dedim.
34 yaşında ki bir Emre'den 27 yaşında ki bir Selçuk daha iyi ve daha verimli diyorum.
Burda gelip boşa post atıyosunuz. Ama bak açık açık diyorum. Selçuk İnan Meireles'ten daha iyi. Adam bir maç var bir maç yok. İstikrarsız bir adam Meireles ve pas özürlüsü kendisi.