@cArsi12bjk1
Kardeş Emre ile Selçuk'u kıyaslıyorsan senin futbol anlayışında güzelmiş ne diyim.
Geçen sene parladı bu sene hala bir Selçuk göremedim Gs'de.Kötü demiyorum ama geçen seneki Selçuk değil bu açıkca görünen birşey yani Santi'ninde dediği gibi.Emre ile kıyaslanabilecek bir futbolcu değil,Emre'nin CV'si + Türkiye'deki oyun tarzını eşleştirin farkı anlarsınız.Trip kısmına gelince bunu gidip kendi kulübünde yapsın ister trip atsın orda ister kulübede oturup çekirdek yesin orası bizi ilgilendirmez.Ama bu takımda alınan malubiyet hepimizi üzüyor.Onun Emre'nin, Volkan'ın,Burak'ın egoları yüzünden biz bunları çekmek zorunda değiliz.