BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen şu https://www.r10.net/off-topic/876009-...sal-nedir.html konuyu açandın dimi. Normal karşılamak lazım tepkilerini geçiş dönemindesin geçer gider.
İçimden öyle bir küfür ettim ki, afiyet olsun sayın büyüğüm.