Konu
e-ticaret yapan arkadaşlar
17-10-2012, 19:14:21
#32
sys-tem
2008 Konusunu tekrar canlandırmak mı
bu konudan zamanında feyz alıpta, girişimde bulunan varsa
1-İzledikleri yol
(Tedarik ve diğer alt yapılar) gibi vb konularda tecrübelerini paylaşırlarsa çok iyi olur.