babilas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 üzerinden hiç iş yapmadım. Ancak arayüzü beğeneceğiniz şekilde yardımcı olabilirim. Referanslarım var.
Merhaba,

Referanslarinizi gonderirseniz degerlendirelim.

Ilk isiniz bu olabilir o zaman