Merhaba arkadaşlar domain bakarken Bir(.)Li domainin boşta olduğunu farkettim ve regledim uzantısı çok iyi olmıyabilir ama bana göre uzantısı ile birlikte iyi anlamlı oluyor sizce nasıl? değerlendirirseniz sevinirim