WBmuHAfiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de az önce komisyon alınması projenin hayatta kalması için önemli diye yazmıştım diğer konuda ancak %10 normal olmakla birlikte diğer ücretler pek hoş olmamış
Aynen %10 normal de diğer ücretler cok fazla.