AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu hizmet "brokerage" denilen hizmet... Yani özel bir alım satım süreci, tamamen firma yetkilileri yürütüyor. Yani normal bir işlem değil, standart işlemlerde 200 TL gibi bir bedel talep edilmiyor.
Site sayfasındaki açıklama, sizin bu mesajınızı değiştirdiğiniz gibi değiştirilmiş. Bizim okuduğumuzdan bunu anlamamız normal. Kötülemek için değil, düzeltilmesi için eleştiri yapıyoruz zaten. En az sizin kadar bu alanda kaliteli bir site olmasını istiyorum.
Ayrıca mesajınızın sildiğiniz kısımdaki hitabınız hoş değildi.