Türk kullanıcıları dünya çapındaki rakiplerinden kendi sistemlerine çekmeleri için komisyon oranlarını minimize etmeleri gerekirken daha fazla bir oranla karşımıza çıkıyorlar. Sedo varken neden Alan Adları kullanılsın peki? Projenin artılarını sayabilecek biri var mı? Bana sistemi cazip kılan bir yanı var, o da Türkçe olması. Ama sırf Türkçe diye de kullanmak saçma olur, piyasadaki insanların az da olsa bir yabancı dili vardır diye düşünüyorum.

Beta aşamasındayken eleştiriyorum, prof. yayın hayatında belki eksiklikler giderilir Hayırlı olması dileğiyle..