NetAlp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. Aracılık için fiyatlara bakılırsa sadece büyük satışlar için kullanın bizi deniyor sanırım. Yoksa benmi yanlış anladım?
Katılıyorum, fiyatları çok pahalı.