Konu
R10da en fazla takıldığınız bölüm veya katagori hangisi ?
16-10-2012, 00:54:21
#5
corpixx
header adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yıl olacak 2013, hâlâ
kategori
'ye katagori diyenler var.
Dikkatsizliğimden kaynaklanmış kasti bir durum değil sen nerde takılıyorsun bâkim