programın mantıgı nedir hocam
kullanıcıya ait access tokenler ile API üzerinden sorgulama yapıyor gelen verilere göre karar verip sonuç çıkartıyor.
Veritabanımda 5.000 kişi var, program bu işlemi apiye sorgu göndererek yapmıyor mu ? Bu durumda 350 limitini aştığımız için uygulama kapanmaz mı?
350'lik rate limit bir kullanıcının kendisi için verilen limit diye biliyorum. Ayrıca bunu kendi bilgisayarınızda çalıştıracağınız için uygulamanızın rate limitine problem çıkartmaz.
Belki arkadaş bir çözüm bulmuştur
Ölü tokenler üzerinden işlem yaptırmadığınız sürece problem çıkmaz