geçmiş olsun dostum. bende Mezitli deyim. birşey olursa yardım ederim.
Teşekkürler ben 1 senedir sivasta yaşıyorum bu olaydan dolayı mersine gelmiştim şimdi yine sivastayım.
Tekrar büyük geçmiş olsun.
Allah razı olsun.
Rabbim kimseye yaşatmasın böyle bir olayı. yaşaki göresin derler işte yaşadık gördük : (