Malesef burada kim oldugumu söyleyemem özür dilerim
oldu mu bu şimdi?
mesajından anlaşıldığına göre, 50-59 arasındasın
yeşim salkım, akut derneği gibi olmayacak kişi(lik)leri elersek...
kadılarkadısı,kaangöktaş,burakbaybuırtlu,era ymutlu ya da twitprensisin
forum içindeki geçmiş mesajlarına baktığımızda da, twitprensi olduğunu iddia edebilirim

ve sanırım da tutturmuş olurum
ha bu birşey değiştiriyor mu, forum üyeleri için birşey değiştirmiyor
asıl muhabbet bu yani.