Konu
Reklam boyutuyla oynamak
14-10-2012, 19:42:33
#1
Seditione
Üyeliği durduruldu
Mrb arkadaşlar 468*15 reklam cok az taşma yapıyor bu sorun olurmu?
Reklam boyutlarıyla oynamak kurallara aykırımı acaba?