arkadaşlar konu kapanabilir.
anlaştık 1 aya yeni sunucu açılacakmış onda kullanıcaklar
haftaya taşınacak makina
Yanlışınız var. GameForge İle görüştüm bu doğrumu doğru ise bizde verelim sunucu diye kendileri böyle bir şey olmadığını
basvuru@metin2.org sadece GM & Mod başvuru msn si olduğunu belirttiler..
Ayrıca şöyle bir durum var
seyit@gpotato.eu diye msn yok hotmailden bakın msn alınabilir + gpotato dan gelen mesaja göre onlarda böyle bir GM + MSN olmadığını belirttiler.
Tabi yanlış söylemiş olabilirler amacım konuyu baltalamak değil fakat beni siz zorluyorsunuz..
Haksızmıyım hocam ?