ant07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstat yanlış anlama da kendi fikrin yoksa zaten olmaz o iş, yaşının verdiği enerjiyle yakıp yıkarım sandığına bakma iyi bir program ciddi bir ekip, araştırma ve tecrübe ile ortaya çıkar, şimdi sen yapsan bile ortaya çıkan programın bir gün kafası ağrır ertesi gün bacağı ağrır verimli bişey çıkmaz ortaya..

ha illa ben yaparım dersen buyur sana model http://www.senuke.com/xcr/ piyasada bulduğun bulabileceğin en önemli alettir, yapabildiğin kısımlarını yap
şuanlık programlama aşamasının 20 de 5ini yazmaya çalışıyorum . 20 de biticek olanprogram için 10.aşamaya gelince duruma göre ekip hazır ayaklandırmak istemiyorum şuan böyle bir düşünce vardı zaten şuanda kulaklarına fısıldamak istemiyorum saolasın