yaklasık 1 saat önce gelen saldırı data center bana verdiği bilgiye göre 18 gb resmen oha ama yapacak bir sey yok
demek ki saldırı yapan bizden çok korkuyor ki bu tarz işlemler yapıyor
gerekli resimleri istedim gelir gelmez ekleme yapıcam çok merak ettim açıkcası 18 gb saldırıyı nasıl yapmış
18 Gbps gibi bir rakamdan bahsediliyorsa orda çok çok şişirme var derim.
Sitenizi incelediğimce Netdirekt bayisi olan Salay'da barındığını görüyorum Salay'ı geçtim Netdirekt'in varmı 18 Gbps görebilecek bir yapısı ?
Muhakkak mrtg isteyin derim. Zira öyle firmalar varki 18Mbps gördüklerini 18Gbps olarak okuyabiliyor.