Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte böyle şerefsizler var ülkemizde. Senin anan bacın için aç susuz uykusuz bekledik oralarda. Senin gibi embesillerin hayatı windows dışına çıkamadağı için oralarda neler yalandığınız asla anlayamazsınız..

Bir arkadaşta drama yapmış ailesine bakmak zorunda olanlar var diye felan. O drecede yoksul olan bir ailenin tek erkeği varsa askere giderse devlet aileye maaş bağlıyor kömür erzak vs.. vs.. veriyor. O kadar gariban adam evlenme derdine düşmez zaten merak etmeyin.

Neyse kabahat sizde değil sizin gibi haysiyetsizleri buraya dolduran burda barındıran r10 yönetiminde bütün kabahat.

Allah ıslah etsin.
yav he he. he deyinde o da rahatlasın.

aslanım vatanı kurtardın. helal olsun sana