Zaten kural olarak normal şekli 1 hesaptır. 2. hesap anlaşıdığında ikisi de kapanır. Benim 20den fazla sitem var hepsi de 6 yıldır tek hesapta, o yüzden siz de tek hesapta toplayın derim. Facebook konusuna gelince; hitinizin çoğu facebooktan gelirse sıkıntı yaşarsınız.