Oxide adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sitene objectif bir şekilde bak derim, genelde 50-100 hitli sitelere google kibarca "oğlum bak git" diyor. Sen olsan 50-100 hitli sitelere reklam verir miydin?
fakat benim blogum 2 k hit alıyor ve kazancı oldukça iyi blogumda kategorilendirmeyi yaptım fakat sonuç aynı sizin deyiminizle objektif bir bakışla görebildiğim düzeltmeleri uyguladım. Bunun dışında sizde bu tezi bir düşünün o kopya içerikle açılan sitelerde bir zamanlar 1 k 2 k larda hit alıyordu günümüzde çok hit sağlıyabilirler google amca benim blogumdaki kopya içerikleri blog açılalı 1,5 sene sonrasındamı fark etmiş? bende isyanımı göstermek için kopya siteleri spam şikayetleriyle googleye mi gidiyim ne yapayım? Geçenlerde bir arkadaş çifte standardı kanıtlamış buyrun bir görün derim.

Konu linki

https://www.r10.net/google-adsense/88...var-kanit.html