Merhaba,
Ben birden fazla sitemde aynı veritabanını kullandığımdan,
sizin istediğiniz yöntemi şu anda kullanıyorum.
Veritabanlarına kayıt etmeyi anlatayım.
Ama ben işleyişin mantığını yazayım.
Kodları siz yazarsınız
Kayıt yaptığınız ana sitenizdeki ftp'ye
1- veri.txt adlı bir txt dosyası oluşturun (güvenlik için dosyayı saçma bir adla yazarsanız daha iyi olur ben anlaşılsın diye veri.txt yazdım)
2- her sql kodunu (+a) ile dosya sonuna yazdırın.
veri kayıtı yapılacak diğer sitelere
1- verial.php adında bir dosya oluşturun.
bu dosyada curl veya file_get_contents kullanarak
ana sitenizdeki veri.txt dosyasını okutun.
2- okuttuğunuz veriyi $veriler=explode("\n",$gelenveri) ile sql satırlarına böldürün (kaçtane veri işleyeceğini bulmak için)
3- bölünen her satırdaki sql komutunu o site içerisinde mysq ile çalıştırın.
Bu sitelere tek tek gidip verial.php sayfasını açmak istemiyorsanız.
Ana sitenizde tumsiteler.php adlı bir dosya açın bu dosyayada
<iframe src="http:///www.birincisite.com/verial.php"></iframe><p>
<iframe src="http:///www.ikinciisite.com/verial.php"></iframe><p>
......
Eğer resim veya başka dosyalarda göndermek istiyorsanız
kayıt yaptığınız siteden diğer sitelere ftp yolu ile gönderebilirsiniz.
Bilmiyor iseniz kodunu yazabilirim.
Saygılarımla