Google Çifte Standart Uyguluyor. Bu izlenimi nerden kaptım derseniz geçenlerde az özgün içerik var diye blogumu engellemeye aldı sonrası malum itiraz ettim gene açılmadı az özgün içerik demesi kopya yada alıntı içerik yayınlıyorum demek oluyor fakat google bilmiyorki bunu kaç tane site yapıyor. Bende detaylı bir mail attım hangi siteler kopya içerik yapmasına rağmen yüksek hitlerle google adsense kullanıyor bir bir yazdım. Bu çifte standart olmuyormu dedim. Şimdi maillerini bekliyorum bunları kim yapıyor şarkı sözü siteleri , haber siteleri vs. herkes yapıyor buna rağmen bir tane ufacık bloga çifte standart uygular gibi kayırmak doğru bişeymi sizce? bunu yapması etikmidir? bu konuyu görüşlerinizi almak için açtım bana bir yol gösterin bundan sonraki tavrım nasıl olmalı?